مقاله

والاس و گرومیت

والاس و گرومیت با “The Big Fix Up” به دنیای AR بپیوندید.

تجربه واقعیت افزوده از کنسرسیوم Aardman and Fictioneers ، پلت فرم جدید ابتکاری داستان نوازی خود را با استفاده از ابزارهای وحدت ، با حمایت بودجه دولت انگلستان ، معرفی می کند.
برای اولین بار ، والاس و گرومیت از طریق The Big Fix Up ، اولین تجربه در نوع خود ، داستان محور ، طرفداران خود را به طور مستقیم وارد ماجراجویی های خود می کند ، وعده می دهد که شخصیت های نمادین را با واقعیت های پیشرفته و پیشرفته کنار هم می گذارد. فن آوری.

همکاری با استودیوی انیمیشن چند برنده جایزه Aardman ، Fictioneers ، کنسرسیومی از شرکت های انگلیسی ، از جمله سیب زمینی ، Sugar Creative و Tiny Rebel Games ، با پشتیبانی تحقیقاتی از دانشگاه ولز جنوبی ، در حال تولید یک تجربه واقعیت افزوده جذاب و مختلط است که شامل والاس و گرومیت و با حمایت بودجه تحقیق و نوآوری انگلستان (UKRI) پشتیبانی می شود.

Wallace & Gromit: The Big Fix Up ، Wallace & Gromit را به روشی کاملاً جدید زنده می کند و در عین حال بستر جدیدی را برای داستان گویی ایجاد می کند. این تجربه با استفاده از آخرین فن آوری CG به شما امکان می دهد تا طرفداران در تعامل با یکدیگر قرار بگیرند و از هر زمان دیگری به فضای مجازی کمدی نزدیک شوند. این تجربه غنی و چندلایه خواهد بود و از طریق فناوری جدید و نوآورانه AR تحقق می یابد.